پلی که همه روی آن عاشق می‌شوند
نوشته شده توسط : مجله دلتا

پل عشاق پلی بسیار زیبا در شهر پاریس است که دلداده‌ها روی آن قدم می‌زنند. آن‌ها به یاد عشقشان روی این پل قفلی می‌زنند و آرزو می‌کنند که تا همیشه در کنار هم باشند.

پل عشاق پاریس

جایی که امروز می‌خواهیم به آن برویم، یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌های دنیا است. جایی که دلداده‌ها عاشق آن هستند. امروز در مجله دلتا به پل عشاق پاریس می‌رویم.

چرا باید از پل عشاق پاریس دیدن کنیم؟

این پل از بهترین مکان‌ها برای گذران اوقات فراغت در کنار معشوقتان است. از طرفی از رمانتیک‌ترین جاذبه های گردشگری پاریس بشمار می‌رود. علاوه بر موارد ذکر شده، این پل منظره بسیار زیبایی را پیش روی بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

چرا باید از پل عشاق پاریس دیدن کنیم؟

پاریس، شهر عشاق

در دنیا معروف است که پاریس، پایتخت عاشق‌هاست. این آرزوی هر کسی در دنیا است که برای یک بار هم که شده، ساعاتی را با یارش در خیابان‌های زیبای شهر پرسه بزند. کافی است در این شهر راه بروید تا زوج‌های جوانی را ببینید که در حال قدم زدن هستند.

پل عشاق پاریس از جاذبه های گردشگری پاریس

پل معروف هنر،‌ پل عشاق پاریس

چند سال پیش انجام کاری معروف شد که کم کم بین عشاق محبوب و محبوب‌تر شد. این کار حتی وجهه جهانی پیدا کرد. عاشقان، شروع به زیبا کردن پلی آهنین کردند. آن‌ها قفل‌هایی روی این پل که به پل هنر (Pont des Arts) معروف است، زدند. قفل‌هایی که روی آن‌ها پیغام‌هایی عاشقانه از دوست داشتن یارشان بود. این قفل‌ها به مرور زمان بیشتر و بیشتر شدند. به مرور این کار به یک سنت میان شیفتگان تبدیل شد. پل هنر روی رودخانه سن (Seine river) قرار دارد. نوع حصارهای این پل باعث شده تا بتوان خیلی راحت روی آن، قفل‌ها را نصب کرد.

پل معروف هنر،‌ پل عشاق پاریس

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی، نامه بنویسید تا شریک رویاهایتان را پیدا کنید! را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

دانلود اپلیکیشن

همچنین بخوانید:

رنگارنگ‌ترین آبفشان دنیا را ببینیم!

سرزمین هیولاها کجاست؟

سفر به نروژ از شما یک انسان مهربان‌تر می‌سازد!

چطور با پول کم مثل شاهزاده ها سفر کنیم؟

نامه بنویسید تا شریک رویاهایتان را پیدا کنید!

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: